⬇ Där kan du komma till min..

14 januari 2016

143 dagar avklarade och 143 dagar kvar

Precis som rubriken lyder har jag nu varit här hälften av min tid. Helt galet. Imorgon eller i helgen ska jag skriva om både nyår och några skillnader mellan USA och Sverige som folk kanske inte pratar om, eller knappt märker, men som jag verkligen har märkt. 

Är så lyckligt lottad att jag hamnade med just min värdfamilj för de är grymma och kan inte tänka mig en bättre värdfamilj. De stöttar mig och bryr sig om mig precis som om jag vore deras egna dotter. Grymt tacksam för det.

Idag är det även 38 dagar kvar till Disneyland (AAAAAAH) och 115 till kryssningen till Alaska (GALET), så det plus mycket annat gör mig väldigt taggad på det kommande hälften av året.

Jag är så otroligt tacksam för denna upplevelsen och om någon där ute läser detta och funderar på att åka ivåg som utbytesstudent, ÅK!!! Det är värt allting. Har aldrig ens ångrat mig en minsta sekund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar