⬇ Där kan du komma till min..

25 december 2015

4 månader

Har inget wifi nuu men inlägget kommer upp så fort jag har wifi igen. Så det är nu natten till julafton, klockan är nästan 1 och jag och margie har spenderat senaste timmarna med att slå in julklappar som ska öppnas på juldagsmorgonen. Köpte sista julklappen idag så är äntligen färdig med det! Idag var det alltså 4 månader sen jag lämnade mitt kära hem. Tiden har gått så extremt fort och har verkligen ångest när jag tänker på att det bara är 6 månader kvar, usch.. Har iallafall massa och se fram emot, bland annat, prom, graduation, disneyland och Alaska. Men har ändå panik, vill stanna här för alltid. Självlart hade det varit trevligt och ha mina vänner och familj här men har det så himla grymt och allt där hemma känns så himla långt bort.. Drömde inatt att jag åkte hem (tog tåget av någon anledning, för det finns ju mellan sverige och usa..) och jag träffade mina kompisar på tåget och de sa hej och så men sen ville de inte ens prata med mig och de sparade ingen plats till mig så fick sitta l¨ångt bort från de jämte några människor från högstadiet. Tror en liten rädsla börjar krypa fram i min hjärna att jag ska tappa de när jag är här borta. Även fast jag innerst inne vet att det inte är fallet. De kommer alltid finnas där för mig och jag älskar de enormt mycket.

Idag är det alltså dagen innan julafton och den har mest spenderats med att baka kakor, lite skype och bara chilla. Behövde verkligen ta dett lite lugnt för harregud vad detta lovet varit hektiskt tills nu. Vi hade en liten fest i måndags (alla säger att det var min födelsedagsfest och dett fanns tårta och de sjöng för mig, men NEJ det var inte en födelsedagsfest..). Det var iallafall supertrevligt och efter det åkte jag och Jesse till ett distriktliknande key club möte vilket är typ välgörenhet. Supertrevligt, ska lägga upp bilder från måndagen för har en del och det var en grym dag. Imon är det julafton och vi ska göra lefsa och sen på kvällen ska vi enligt deras tradition åka och äta round table pizza och sedan dagen efter är det juldagen och jag är väldigt exalterad! Ska bli superkul, och ser verkligen fram emot all mat och hela underbara släkten!

Innan jag åkte läste jag alltid att utbytisarr hade det väldigt svårt med hemlängtan runt jul och jag trodde jag skulle ha väldigt mycket hemlängtan men ärligt talat har jag 0 hemlängtan. Visst älskar min familj och våra jultraditioner men detta är bara ett år och jag njuter såå mycket. Min tid hittils har varit helt underbar och jag kunde inte vara lyckligare och mer tacksam för min underbara värdfamilj och alla andra som gjort detta året helt grymt. Vill aldrig aldrig åka hem. Har en otrolig panik över att det bara är 6 månader kvar. Ska ta vara på varenda sekund.

God Jul på er alla!
Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar