⬇ Där kan du komma till min..

26 september 2015

Second footballgame and mentally drained

Bildlöst mobilinlägg. 

Meen idag var iallafall mitt andra football game o det var så sjukt grymt kul!! Vi förlorade dock men gu va kul det var! O jag gick all in. Jag o audrey träffades två timmar innan matchen o gjorde oss i ordning, åkte till walmart o köpte ansiktsfärg, godis o mat o var sen på matchen en timme innan det började. Det var grymt kul.

Själva resten av denna dagen var mindre kul. Har tappat bort min älskade (enda jag tog med hit) jacka som jag haft i två år o det var lite saker i fickorna o jag har varit så mentally drained idag så när jag insåg det började jag gråta, in class. Ingen såg men ändå, blev irriterad på mig själv dock, men när man är så här långt bort utan sin familj o sina vänner så kan småsaker verka så enormt stora. 

Denna veckan har varit superhektisk, har kommit hem runt 9-10 hela vecka o sen gått straight to bed. Det plus alla nya intryck varje dag gjorde mig extremt mentally drained o jag kunde inte fokusera i någon av mina classes. Var lite orolig för mig själv så gick inte till xc utan åkte direkt hem o försökte vila. Kände mig fortfarande inte bra men åkte hem till Audrey iallafall för harregud man kan inte missa ett footballgame mot Kamiakin (annan skola i Kennewick) sååå jag gick. Är fortfarande mentally exhausted though o ska up 5 imorgon för att kolla på luftballonger o sen är vi tillbaks hit vid 7 o under dagen är det "skördefest" för vindruvorna o sen på kvällen är det bbq hos en av "barnen" till mina värdföräldrar. Såå practically en av mina värdsystrar. Sen på söndag kanske det blir klänningsshoppande med kompisar, o skype med min kära lillasyster. 

Kan bara säga att jag kommer vara död på söndag. Jag skulle egentligen bara behöva en vilodag framför tvn med min "värdsyster" o kolla serier...
Menmen jag upplever saker!

Saknar o älskar er där hemma!

P.S. Vill ni ha lite mer uppdatering, lägg till mig på snapchat: nataliearlt

Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar