⬇ Där kan du komma till min..

4 september 2015

First day of High School!!

I made it!!! Forsta dagen i amerikanskt high school, och to be honest sa gick mesta delen av dagen at att forsoka hitta och komma i tid. Ska forsoka prata mer med manniskor imorgon, men det ar sa dumt har for lektionerna ar 54 minuter och sen har man 6 minuter pa sig att ta sig till nasta lektion. Under lektionen ska man vara tyst och uppmarksam och de dar precious 6 minuterna ar bara ren panik sa dt fins knappt tid till att prata med folk. Forstar verkligen varfor organisationerna rekommenderar att man gar med i sporter. Men sporterna ar uppdelade i tre sasonger och i denna sasongen finns det inget jag vil gora sa jag vantar till basketen borjar i november. Men tror jag kanske ska ga med i lite klubbar och traffa folk dar sa lange.
Dock har jag yearbook vilket ar en clas dar man kan prata och spanade in lite manniskor dar idag som verkar supertrevliga sa ska forsoka prata med de och aven fler imorgon.

Saaa, mitt schema ser ut sahar:

1st period 7.45-8.39
Drama (Vet inte dock alla verkar valdigt seriosa men far se, Far ge det lite mer an en dags chans)

2nd period 8.45-9.39
Independent living (Verkar superkul, ska gora lite volontararbete och groceryshopping o sa)

3rd period 9.45-10.42
American Literature (Inte sa kul, men ar tvungen att ta den..)

Lunch 10.42-11.21

4th period 11.26-12.20
Algebra 3 (Spraket gor det lite svart men lararen ar supersnall, slapp first homework, men maste ha denna classen eller annan matteklass)

5th period 12.26-1.20
US History (Ocksa en kurs jag ar tvungen att ta, men verkar inte sa illa an sa lange)

6th period 1.26-2.20
Yearbook (Verkar vara ratt sa chill klass, men far se vad jag tycker)

Tankte beskriva klasserna mer utforligt nar jag faktiskt har haft de mer an en dag. Men nu ar det dags att sova och imorgon ar det fedag och denna helgen ska vi till Silverwood, nojespark i Idaho, och pa mandag ar vi lediga eftersom det ar labor day :)

Bevis pa att jag bor i oknen, sahar ser det ut sa fort man kommer utanfor Tri-cities

 Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar