⬇ Där kan du komma till min..

10 september 2015

2 dagar i rad!!

Stolt over mig sjalv for har ar jag igen med ett blogginlagg knappt 24 timmar efter det forra inlagget s jag ar kind of proud faktiskt.

Idag provade jag x-country vilket ar running. Ja. Skratta inte nu ni som kanner mig. Kan erkanna att jag dog och mitt ben borjade gora ont ont sa jag kunde inte vara med pa den sista ovningen och vi sprang 800 m och jag och en annan tjej gick sakert minst 400 av de 800 m. Meen efterat pratade jag med coachen och hon gavmig is som jag ska lagga runt mitt ben 10 minuter nu nagon gang pa kvallen och jag sa till henne att jag inte alls ar bra pa att springa men hon sa att jag borde gora det en da och det ar ingen fara. Saa jag ska forsoka o forhoppningsvis blir jag battre. Main reason att jag faktiskt gor det dock ar att det finns typ 30 andra manniskor dar och de verkar verkligen suuuperharliga och de har team dinner pa fredag och jag tror jag far folja med saa that will be amazing. Och det ar en tavling 1.5 h harifran pa lordag men eftersom jag inte varit med pa tillrackligt manga practices och inte fyllt i nagot paperwork sa kan jag (tyvarr...) inte springa, men de som inte kunde var varmt valkomna att hanga med och bara heja pa resten av laget, Saaa det ar antagligen vad jag gor pa lordag.

Jag bytte aven min klass independent living sa nu har jag istallet concert choir och jag borjar imorgon, kan veeeerkligen inte sjunga men min supeunderbara counselour sa att det verkligen inte ar ett krav soo we'll see...

Dramaclass idag var saa himla bra, Alla behovde gora en improvisation framfor klassen och sjalvklart var jag forst och jag kind of excused myself for att my english isn't perfect and I've never done acting before. Meeendet gick superbra och nar jag var klar sa klappade alla handerna och gav mig komplimanger, Tror verkligen att jag kommer trivas i den klassen.

Oooch idag fick jag en komplimang av en random elev i skolan so not swedish, Hon komplementerade iallafall mina plain roda vans men blev iallafall superglad.

Nu ska jag sova for jag ar saaa sore i mina ben efter practice idag och imorgon ar det dags igen saaa kommer vara superdod.

Tankte aven gora lite videobloggar for det kanns saaa mycket lattare. Kanske skagora en om mina classes sa kan jag visa saker och sa for harregud, matteklassen,,, Mina vardforaldrars dotter (practically min vuxna hostsister) kallar det kindergarten math class for jag har visat henne vad vi gjort de senaste 4 lektionerna..

Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar