⬇ Där kan du komma till min..

19 augusti 2015

VÄRDFAMIILJ!!!

ÄNTLIGEEENN, idag kom samtalet som jag väntat på ett braaaa tag och det har visat sig att jag hamnar i Washington state i en stad som heter Kennewick ungefär 3 timmar från seattle är sååå otroligt nöjd med placeringen! Värdfamiljen består av ett äldre par som verkar gilla att hitta på saker och har barn och barnbarn som då inte bor hemma. De har haft tre utbytesstudenter innan och jag är sååååå nöjd de verkar verkligen sååå underbara!
Och skolan jag ska gå på heter Kennewick High School och tänkte skriva mer om den o lite mer om placering och hur jag fick den imon eller övermorgon.
Nu ska jag iallafall sova efter att ha haft en underbar avskedsmiddag/fest med mina kompisar (fyy vad de är bra!)

Åker iallafall på söndag kväll, samtidigt som Klara och jag är sjuuukt taggad, nu händer det!

Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar