⬇ Där kan du komma till min..

10 augusti 2015

Inlägg nummer 100!!

Så detta är alltså det 100:de inlägget på denna blogg o jag har FORTFARANDE inte fått värdfamilj o det suger otroligt mycket o jag går runt med en ständig ångestklump i magen o låter aldrig telefonen var på ljudlöst under de timmarna jag kan få det efterlängtade samtalet. Nån gång kommer det ju.

En del har ändå hänt sen sist, t.ex. har jag haft avskedsfest med min släkt, vilken jag hade förra helgen. Supertrevligt o jag fick en massa kul som jag tänkte lägga upp på bloggen.
Anledningen till att jag inte är så aktiv här är att jag mår extremt dåligt av att inte fått placering så jag försöker förtränga det, vilket är svårt om man ska uppdatera sin UTBYTESblogg. Men jag har bestämt mig för att ändå försöka för det är så många i framtiden som kommer vara i exakt denna positionen o då vill jag bara att de ska veta att de inte är ensamma, o vi kommer ha ett sjukt jävla bra år ändå!

Just nu är jag i Hälleviksstrand o väntar på att Linnéa ska jobba färdigt o sen ska vi väl hitta på något kul :)

Loooovar att uppdatera mer väldigt snart även lite mer om sakerna som hänt senaste tiden o lite bilder.

Ha det gött!
(Några frågor så är det bara att ställa de!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar