⬇ Där kan du komma till min..

6 juli 2015

Lovade mig själv

Detta är otroligt onödigt men lovade mig själv så nu bliggar jag iallafall.

Idag var min första dag på mitt sommarjobb på ett äldreboende, mycket lugng jobb måste jag säga.

Jag freakar för att jag åker snart

Jag o Linnéa ska till stockholm 16-17 för att fixa mitt visum så det blir väl bra :)

JAG SKA SNART ÅKA

Klara har fått familj!!!, kolla gärna in hennes blogg här på sidan för att få reda på mer :)

Missade min första utbytesträff (alltså detta var den första jag missade) i går, så det suger men det blir bra ändå

HARREGUD jag åker förfan snart

Jag har aldrig varit så här rädd, förvirrad o glad samtidigt.
Väldigt random bild från one direction konserten för lite färg på inlägget

(Mobilinlägg så ursäktar för hur inlägget ser ut)
Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar