⬇ Där kan du komma till min..

6 maj 2015

Bara massa plugg och slutfakturan

Det är så mycket plugg nu. Jag orkar knappt. Får bara komma ihåg att detta är slutspurten och sen blir det inte svensk skola på ett helt år. Dock skrämmer det även ihjäl mig. Jag älskar min familj här. Jag älskar mina vänner. Ibland känns det bara s svårt att lämna de här i minst tio månader. Kommer sakna de så att det gör ont.
Slutfakturan kom igår också, valutatillägg på 9000 plus försäkring och SEVIS-avgift. Så den fakturan är på 43.000.

Förlåt att jag inte är helt hype. Men hela utbytesåret och tiden innan och jag antar efter är precis som en berg och dalbana, och just idag är ingen dag jag känner mig så pepp på att lämna allt.

Allt hade varit så mycket bättre om jag bara visste något om min framtida värdfamilj. Just nu känns det som att jag bara slänger mig ut över en kant där jag inte har någon aning vad som kommer finnas. Allt hade varit såå mycket bättre om jag bara visste vad som fanns där.

Men till alla andra, kör hårt här nu sista spurten på skolan, allt kommer att gå svinbra!

Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar