⬇ Där kan du komma till min..

6 april 2015

Flygövning och gotland

Idag åker jag hem, eller ah hem till en kompis i göteborg för att imorgon åka till köpenhamn! (Sååå taggad). Och för att komma till göteborg från gotland så ska jag flyga! Senaste gången jag flög var till Turkiet 2007 och jag kommer knappt ihåg någonting från den gången. Och idag ska jag flyga helt ensam så jag är sååå nervös. Har säkert kollat bagagereglerna 50 gånger senaste två dygnen. Ni som har flygit och kommer ihåg det tycker säkert jag är lite löjlig, och det kan jag faktiskt erkänna. Vill bara vara säker på att allt går bra och rätt till. Kommer säkert vara något jag gjort fel, menmen de som jobbar på flygplatsen finns inte är att 17-åringar att må dåligt så det ska nog gå bra ändå.
19.00 går tåget men 17.30 ska jag vara på flygplatsen och innan det ska jag, mamma, kerstin (gammelmoster) och mina två systrar äta på en sååå god thairestaurang så det taggar jag nu även fast jag är sååå nervös för att flyga, Tänk om jag är flygrädd......

Dessa dagar vi varit på gotland har vi inte gjort så mycket mer än att umgås med gammelmoster, helt ärligt finns det inget att göra på denna ön vid denna årstiden, plus att det bara varit röda dagar och tråkigt väder, så visby har varit rätt uteslutet, men vi har haft det otroligt trevligt ändå, men ska ändå bli skönt att få komma ut lite i sverige och inte vara fast på denna ön.

Uppdaterar när jag kommit till göteborg (då kan ni förvänta er en oerhört stolt Natalie). Ser denna flygresan lite som övning inför min flygresa till USA, så det är ändå skönt med lite övning.

Visbys flygplats (Google)

Liiite finare på sommaren,, (Google)






























Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar