⬇ Där kan du komma till min..

3 januari 2015

Underbara plugg

Japp, idag har jag pluggat. Blev dock inte så mycket som det borde blivit. Har bara pluggat tyska, men det känns ändå helt okej, har ju iallafall börjat med något, men haaaaarregud vad mycket det är som ska göras...
Imorgon blir det också nog bara plugg faktiskt.

Såg en rätt intressant och kul grej idag faktiskt. Det finns ju en organisation som ordnar en hawaiiresa under året. Har hela tiden trott att den kostat 12000 plus flygresa, men såg nu att den kostade "bara" 9000 förra året plus flyg, så nu r jag verkligen taggad! Gillar egentligen inte värme sådär suuupermycket,men ändå. Hawaii. Och de blogginläggen jag läst om den resan är helt underbara och det verkar vara en av de bästa veckorna under ens utbytesår, så nu blir det till att jobba järnet av sig detta år!

På måndag kommer Maja hit ser det ut som så det ska verkligen bli superkul, vi ska nog också gymma då förhoppningsvis, var ett tag sen nu. Ser dock inte fram emot de extrema mängderna människor det kommer att vara där på grund av alla nyårslöften...

Ajja, detta blev ett kort inlägg och inte så mycket om självaste USA, men idag har jag iallafall snackat med två utbytisar på facebook så det gjorde mig väldigt exalterad! :)
Angående ansökningarna så ska Petter på STS kolla igenom de tidigast den sjunde januari för att se om något är jättefel eller så, så vi få se. Annars händer det inte så mycket, ska få ett samtal om tid för min läkarundersökning och den 9 januari tar jag första Twinrix-sprutan (usch).
Annars är det rätt tomt.

Ser att det faktiskt är en hel del som kollar på min blogg varje dag så vill bara säga att fråga gärna på om det är något, vill du inte att andra ska se så kan du lägga till mig på facebook: Natalie Arlt eller maila: nataliearlt@live.se

Ha det gött!

Lite nedräkningar :D Helt sjukt..













Utsikten som jag sett på utbytesbloggar i två år nu (från Diamond Head på Hawaii), tänk att jag faktiskt också kan stå där en dag. Iallafall så får det mig att inse att allt jag sett på utbytesbloggar (nästan allt) kommer det vara jag som upplever detta året och jag kan verkligen inte komma över hur läskigt och underbart det faktiskt är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar