⬇ Där kan du komma till min..

1 januari 2015

Helt sjukt

Detta är helt sjukt. Det är 2015. Jag vet inte hu många gånger idag som jag varit på väg att säga: Ah nästa år ska jag till USA. Men nej. Det kan jag inte säga längre. Det är detta året jag åker. Nu kommer mitt svar vara: Tidigast om 6 månader och 12 dagar och detta skrämmer mig. Vet att jag skrivit väldigt mycket om att det skrämmer mig här i bloggen, men det är ju egentligen inte konstigt, jag ska faktiskt lämna allt jag vet om minst 6 månader och 12 dagar. och det skrämmer mig faktiskt.

Nyår iallafall var superbra! var hos min kompis, kompis med kompisar, hur kul som helst. Fyrverkerier är dock verkligen ingenting för mig och speciellt inte små 14-åringar som tror att det är okej att skjuta fyrverkerier mot folkmassor. Meeeen jag överlevde! Det var verkligen hur bra som helst. Undrar hur det kommer att vara nästa år,, hmm..
En av tjejerna som var där ska också åka till USA nästa år så det var skönt att prata av sig lite om sånt också :)
Tack alla ni som gjorde denna nyår het underbar!

Vaknade iallafall upp hos min kompis idag av att mamma ringde mig, kvart i elva. Var dötrött, men väckte Bella och så åt vi frukost och sen åkte jag hem och här är jag. Borde egentligen pluggat idag, men tänkte sen att nee det är faktiskt första dagen på detta året, och den ska inte spenderas med plugg.

Skickade även in allt igår, nu är det bara bilder på mig och mina kompisar som jag får alldeles strax, papprena jag glömde i skolan, hälsoundersökningen och datum för vaccinationerna jag tagit. Och passet då. Dock superskönt att vara färdig med allt annat, och idag betalade vi även in andra fakturan. Känns fortfarande inte som att min dröm verkligen ska bli verklighet, DETTA ÅRET. Sjukt.

Hoppas ni hade en superfin nyår och gott nytt år!

(insåg nu att jag blir tvungen att göra nya taggar,,,,,,,,,)

Inte så bra bild på väldigt bra och suuupergod efterrätt vi åt.

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar