⬇ Där kan du komma till min..

1 december 2014

December

Så idag är det helt plötsligt första december. Första dagen på sista månaden på hela året och om jag ska vara helt ärlig så skrämmer det skiten ur mig för det är inte långt kvar nu, ungefär 250 dagar (EXAKT 200 DAGAR KVAR TILL TAYLOR SWIFT) dagar kvar och det skrämmer mig väldigt mycket.

Har faktiskt börjat skriva mitt personliga brev, inte superlångt ifrån färdig. Det är dock en massa andra saker jag inte fixat, till exempel läkarundersökningen, men jag har hört att jag ska försöka få tag på informationen om vilka vaccinationer jag tagit i mitt liv, så får väl se till att få tag i det så att mina ansökningar kan skickas till USA och sökandet på min värdfamilj kan börja. Fy vad läskigt det låter, men misstolka inte. Jag är verkligen extremt taggad, men nu är jag så himla rädd. Jag älskar mitt liv här, men jag vet att livet som utbytesstudent är som en berg och dalbana och det är det även innan och efter och jag är förberedd. Det kommer gå bra.
Detta blev ett väldigt kort inlägg, men ska verkligen försöka att blogga mer, vet att detta låter som tomma ord just nu, men jag menar det, har bara noll motivation ibland.

Men detta blir en bra vecka, idag hade vi en föreläsning av en överlevare av förintelsen, extremt intressant men också väldigt, väldigt tungt. På onsdag ska jag och Bella klippa oss, torsdag är det julmingel på STS och min kära mamma ska med, och hon fyller även år p fredagen och då ska vi på jul på liseberg med min familj jag bor med och min låtsasmamma, hennes man och min halvsyster, ska bli supermys. Lite kallt dock kanske. I helgen blir det antagligen även pepparkakshusbakfix med mina kompisar, det blir säkert superbra.
Hmm.. kanske inte blev så kort inlägg, menmen, ha det gött allihop!

Min söta lilla katt, ja, vet att iphonebilder inte är det bästa.


Min underbara och supergoda julkalender, så mycket bättre att vakna upp till än en jäkla plastchokladbit...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar