⬇ Där kan du komma till min..

29 december 2014

2 dagar till nyår och deadline för ansökningshandlingarna

Egentligen borde jag vara mer färdig än jag faktiskt är...
Har ändå en del kvar
- Ett dumt papper jag kämpade med att fylla i och få massa underskrifter på som jag glömde i skåpet så det är ju bara att vänta till skolan börjar...
- Fylla i mina vaccinationer (ska gå till skolsköterskan när skolan börjar och få tag i de)
- Hälsoundersökningen, bokade tid idag, det blir i slutet av januari och då även tuberkolostestet.
-Twinrixsprutorna, inbokade den 9 januari (första sprutan då alltså)
- Både mina bilder på mig själv och vänner och familj (har flesta bilderna på familj, typ tre på mig själv (två till) och mina kompisar som har bilderna på oss åkte på läger och kommer tillbaks den första så då blir det att lägga in de.
- Pass har ju inget, men fått tag i papper som behövs och ska strax ringa skatteverket så får vi en tid på tyska ambassaden i januari blir det pass i slutet av mars typ... känns såååå stressigt
- Mitt personliga brev, nästintill färdigt, bara lite justeringar, så det är verkligen jätteskönt
-Mammas brev om mig, hon får till nyår på sig så hon skriver väl det idag eller imorgon :)

Trooooor det är allt jag inte är färdig med.. Lite justeringar i resten av ansökan också..
Harregud känner mig stressad, får kontakta Petter (kontaktperson) och berätta om de saker som blir lite sena...

Ska skriva ett litet eget inlägg om julen och så, för det var mycket blandade känslor från alla håll och kanter.. (och min födelsedag, för tror aldrig att jag gjorde det, eller... hmm..)

Nu ska jag iallafall, duscha, tvätta, sätta på mig lämpliga kläder för att ta några bilder på mig ute i snön som jag kan använda i ansökan.

Hoppas ni har en jättefin dag, ha det gött!
Bjuder på denna fina bild från
nobelmiddagen på skolan!
Bild från 19 december när vi hade julbak och secret santa-utdelning hos Maja. Från vänster: Hanna, Elisa, Lovisa och Josefina. Supermys.
Vaknade upp till detta den 25 December, helt underbart.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar