⬇ Där kan du komma till min..

4 november 2014

Nässjö, Helsingborg, Falkenberg


Nu har det inte gått så lång tid faktiskt. Uppdaterade ju för 4 dagar sedan. Börjar arta sig. 

Lördag jobbade jag, superkul. Söndag jobbade jag lite, fanns inte så supermycket att göra eftersom inte all inredning var upsatt. På Lördagen åkte vi också och hämtade nyckeln till huset där de som ska jobba i Nässjöbutiken ska bo de kommande veckorna tills det öppnar onsdag vecka 48. (Då ska jag också var där, superkul :D). Iallafall, innan vi hämtade nyckeln så åkte jag och mamma och handlade en del av det de skulle ha i huset och sen åkte mamma och lämnade mig i huset och åkte iväg och hämtade hennes kollegor så jag var själv i ett okänt hus i en timma. Först var det supermys, lyssnade på Taylors nya album, dansade, sjöng och packade upp varor.Men sen efter ungefär 45 min när jag var färdig med det och jag lyssnat på alla låtar började det bli lite läskigt så jag ringde mamma och som tur var var hon bara en kvart bort. När de kom till huset gjorde vi iordning oss eftersom det var dags att åka och äta middag på ett superfint hotell, Hotell Ullinge. Maten var sååå god, vi åt trerätters och wow. Såååå gott. Ni ser efterrätten på bilden här nedanför.

Söndag var det dags att åka hem på grund av lite andra saker blev vi tvungna att åka en liten omväg förbi Helsingborg "på väg" hem. Bor ju utanför Göteborg så ni kan tänka er den omvägen haha. Vi satt i bilen från 10-18 minus ungefär två timmar när vi åt och var inne och handlade. Det var dock supermysigt, mamma dotter bilresa med Taylor i högtalaren ;) Det blev även ett lunchstopp i Falkenberg på laxbutiken. Sååå sjukt gott. Bild nedanför.
Sen jag kom hem i söndags sen kväll har jag bara pluggat och gått i skolan, vanliga vardagar helt enkelt. Måste dock börja ta tag i USA-ansökningarna. Wow. 

Svingo efterrät, Nässjö
Supergo mat, laxbutiken.


   
Huset de bor i och det vi handlade. (Även dansscen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar