⬇ Där kan du komma till min..

28 november 2014

Inte min grej alls

Hahaha min blogg är lite av ett skämt just nu. Inte uppdaterat på evigheter, men jag har haft massa plugg o jobbat några dagar så inte haft riktigt tid.

Igår träffade jag iallafall Elin (hon skaffar blogg alldelles snart), en tjej som också bor här i Alingsås o vi gick i samma högstadieskola. Supertrevligt, och jätteskönt att snacka om utbytesåret med någon som inte blir trött på en utan bidrar till diskussionen. Vi började inse att vi faktiskt ska åka och helt ärligt så skrämde det skiten ur oss. För det är läskigt. Lämna allt i 10 månader. Hmm.. Vad har jag gett mig in på egentligen haha...
Tips till utbytisar. TRÄFFA ANDRA INNAN DU ÅKER. Jag lovar dig det är värt allt och var inte rädd att det ska bli pinsamt, för tro mig man har aaaalltid något att prata om! :)

Om 6 dagar är det även dags för STS Julmingel, ska bli så kul!
För er som undrar vad det är:

Nu är jag på väg till skolan. Loooovar att uppdatera. För sätta larm eller något.
Här har ni en fin liten selfie tagen nyss.


Ha det gött!

Några frågor eller så så bara komentera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar