⬇ Där kan du komma till min..

13 oktober 2014

Utbytesträff!

Så igår jag var jag då på en så kallad utbytesträff där man träffar andra utbytesstudenter och kan prata av sig om allt möjligt.
Skulle ju egentligen dansat Zumba med Maja igår men hon skrev kvällen innan att hon hade blivit sjuk så blev inget med det. Istället följde min älskade mamma med. Det var verkligen superkul.
Efter Zumban träffade jag en utbytesstudent som heter Klara (hennes blogg). Vi hade aldrig träffats förut men hon var supersnäll och go. Vi gick och åt sushi i typ 45 min och sedan begav vi oss till utbytesträffen och träffade de andra. Vi var 6 stycken inklusive mig och alla var så himla goa. Helt underbart. Vi satt och snackade om allt möjligt i tre timmar, så skönt att snacka med andra som ska åka för de blir aldrig trötta hur mycket man än snackar om USA.

Supertips till framtida utbytisar, GÅ PÅ UTBYTESTRÄFFAR! Det är verkligen superskönt att snacka av sig, och jag har hört varenda år av nästan alla utbytesbloggar att utbytesstudenter alltid klickar och jag håller verkligen med de :)

Är det någon utbytis som läser detta som funderar på att åka nästa år eller har bestämt sig så gå jättegärna med i dessa grupper på facebook :)

UTBYTESTRÄFF- Här planerar vi då utbytesträffar :)

Utbytesstudenter 15/16- Här snackar vi om allt möjligt och man kan få hjälp med allt från allmänna funderingar till till exempel ansökningshandlingarna.

Så gå gärna med i någon av grupperna om ni funderar på eller ska på ett utbytesår! :)

Ha det gött!


















För att färglägga inlägget så får ni en rätt orelevant men fin bild på Reinfeldt och Obama :)
(tagen från Google)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar