⬇ Där kan du komma till min..

31 oktober 2014

Mobilinlägg från tåget

Dåligt med uppdatering, jag är ledsen, men lovet har mest bestått av plugg.
Men bara en snabb update på mitt inte så händelserika lov.

Fredag: Efter skolan åkte vi, några kompisar hem till en annan kompis och hade halloweenmiddag/födelsedagsmiddag. Supermysigt.
Från vänster: Lovisa, Jag, Maja, Josefina, Elisa, Linnéa, Isabella och Ornina

















Lördag och söndag bestod av mys med familjen, plugg och städning av mitt rum.

Måndag: Då släpptes Taylor Swifts nya album 1989. Och wow. Ja, det blev bara en hel dag av dans medan jag gick igenom min garderob. Wow det albumet. Kommer ett separat inlägg om det vare sig ni vill eller inte ;)

Tisdag: Åkte in till Göteborg med min lillasyster Joanna, 14 för att hämta massa öäxor jag glömt i skolan. Hämtade då även vår lillasyster som bor hos sin mamma i vänersborg så vi träffas inte så ofta då vi inte är särskilt mycket hos vår pappa. Sedan åkte vi till tandläkaren i Alinhsås för o justera min tandställning, så underbart. Sedan var det hem och mysa, äta go mat, dansa just dance o kolla på tv. 

Onsdag: Åkte in till Göteborg med min killkompis (även mitt ex) för att kolla på japandalen, superfint. Vi gick även upp på ett berg, måst gå dit någon gång på sommaren. Så sjukt fint.

Torsdag: Hela dagen bestod endast av plugg. (O lite tv-tittande hehe)

Fredag: Försökt plugga fram till 14.30 när jag blev tvungen att gå till bussen eftersom jag ska jobba på mammas jobb i Nässjö i helgen. Så just nu sitter jag på tåget på väg dit. Ca en och en halv timme kvar nu, ska nog försöka plugga.. 

Ha det gött!

(Ska försöka få igång ett regelbundet bloggande, o även skriva vad som händer på USA-fronten)

Halloween i skolan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar