⬇ Där kan du komma till min..

8 oktober 2014

Jag hittade tillbaks!

Jag måste verkligen börja lära mig det här med att blogga. Idag fick jag inloggningen till min hemsida där jag ska fylla i alla ansökningshandlingar och tjena vad mycket det var och jag har endast EN MÅNAD på mig, gaah...
Visade sig dock att bolaget som har den hemsidan där man skriver in allt detta gjorde en stor miss och gav mig inloggningen till en tjej som hette Martine och skulle åka med Explorius i Norge.. Såå det var intressant.. Hoppas att STS kan fixa det imorgon så jag kan börja fylla i allt!
Det som är läskigast är letter of recommendation som jag måste få en lärare att skriva och sedan fotoalbumet på max nio bilder på mig och min familj och något som speglar mina intressen. Finns dock ett rätt stort problem och det är att jag inte har några intressen, inte någon sport eller liknande bara standard hänga med kompisar, träna på gymmet, lyssna på musik och spendera tid med de jag bryr mig mycket om. Men det löser sig!
Jag är så redo 15/16 kommer bli bästa året i mitt liv och jag har aldrig sett fram emot något så här mycket. Och på söndag får jag prata av mig för då är det utbytesträff i Göteborg med cirka 6 utbytesstudenter, ska bli sååååå kul och då kan man även få hjälp med ansökningarna haha..

Och förresten, idag när jag ringde STS angående det där så svarade jag: Hej det är Natalie, och tjejen som svarade visste vem jag var och lätt jätteglad över att jag ringde. Det kändes så himla bra. Så nöjd med STS än så länge.

Om någon har frågor eller liknande så är det bara att kommentera, jag ska verkligen försööööka börja blogga regelbundet.

Här får ni ett collage som jag gjorde till min kompis Gemma när hon fyllde år för några dagar sedan, kommer sakna dig sååå mycket i USA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar