⬇ Där kan du komma till min..

10 augusti 2014

Extrem utbytesmania

Idag har jag precis som rubriken avslöjar haft en extrem utbytesmania, vilket jag fortfarande har. Jag har hittat några fler 15/16 utbytesbloggar sm ni ser på vänstra sidan på bloggen. Jag har även gjort en facebooksida för 15/16 utbytisar :D Hoppas att det blir fler och fler där med tiden. Ååh jag vill verkligen åka nununuuuuu.

Jag tänkte även börja blogga förhoppningsvis dagligen, jag är inte den bästa bloggaren men ska försöka eftersom jag tror att jag behöver skriva av mig plus att jag behöver komma in i någon slags bloggrutin.
Just nu är jag med nästan hela familjen på Gotland för att hälsa på min gammelmoster, älskar henne hon är helt otrolig. Idag var de nere i Visby men eftersom vi var där för inte så längesen och vi har gjort så mycket det senaste så stannade jag hemma. Har börjat på en liten utbytesorganisationsjämförelse som jag tänkte lägga upp när den är färdig eftersom det finns så många som har svårt att välja organisation så tänkte jag att den kunde hjälpa.

Jag fick även en jättebra idé från Ida Isakssons blogg som ni ser till vänster på bloggen under 15/16 utbytisar. Hon har börjat göra ett inlägg för varje delstat i USA för att få lite större uppfattning om de olika staterna, superidé faktiskt :) Därför tänkte jag göra likadant, mest för att få mer uppfattning om alla stater och inte bara tro att en eller två stater är de bästa. Jag gör nog några tidsinställda så uppdateras iallafall bloggen dagligen, har ni frågor eller något så är det bara att fråga på :)

                                (Bild från google, men lade till texten själv)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar