⬇ Där kan du komma till min..

22 augusti 2014

Det går inte alltid som man tänkt sig..

Jag är verkligen sämst på det här, har bara inte hat lusten att blogga, eller tiden för den delen heller. Inte ens något delstatsinlägg har kommit upp på ett tag, men nu kör jag igen!
Just nu sitter jag på Hotell Strandbaden i Falkenberg och har precis ätit, suuupergod frukost, finns bild här nere :)
Helt sjukt hur många gånger jag sovit på hotell detta året, idag har vi inte planerat någonting, ska försöka att få igenom min idé att åka till Ullared och köpa lite saker och sen äta världens godaste kyckling i jordnötssås i Borås på vägen hem, mumsmums. Så det blir förhoppningsvis hur denna dagen ser ut. Duschade även precis och wow vilket underbart fancy schampoo de hade.. jag klagar inte :)

Och vet ni en suuuuuuperkul grej!?
Jag har ansökt :D:D:D:D:D::D:D:D:D:D
Så nu ska de bara ringa om intervju så den blir av och sedan blir jag förhoppningsvis antagen och då sätter allt igång! Suuupertagg :D

Nu ska jag iallafall göra iordning mig så vi kommer iväg, ha en underbar dag! :)

Supergod frukost, croissanter och nutella <3

Ännu mer croissanter :D och pannkakor/plättar :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar