⬇ Där kan du komma till min..

17 juni 2012

Hej!

Detta e min, som jag kallar det, utbytesblogg! Här skriver jag om mina tankar och förberedelser inför USA, i USA och efter USA.

Nästa år (2013) åker jag till USA och går i high school och bor hos en värdfamilj. Det hät ät mitt sätt att dokumentera allt, men också så min familj och vänner kan kolla hur det går för mig och se hur mitt amerikanska liv är :)

Självklart så får vem som helst kolla bloggen. Hoppas ni vill följa mitt år i USA!

Det här är min andra blogg, då blogg.se inte funkade över huvudtaget. Om ni vill kika in min gamla blogg (information som blivande utbytisar kanske vill se).
-->Här<-- är den!

1 kommentar:

  1. åh tack, vad glad jag blir! :)
    ja det är okej, lycka till med din ansökan, förbered dig på masssor av papper! :)
    kram :)

    SvaraRadera